.

29 Jun 2010

Rahasia clickbank


Salam sejahtera saya ucapkan. Di sini saya ingin menawarkan sesuatu yang sangat bernilai sebagai Bonus rahasia klikbank sekiranya anda membeli paket rahasia klikbank daripada link affiliate saya. Tidak perlu saya nyataka daripada siapa paket ini di hasilkan kerana mereka; Zamri Nanyan dan Gobala Krishnan adalah orang yang anda sudah kenali di dunia Internet Marketing ini.Nama mereka tidak asing lagi di persada tanah air kita ini. Sekarang saya ingin senaraikan apa yang terkandung di dalam Bonus Rahsia Clickbank yang mana HANYA pembeli yang membeli melalui link saya sahaja yang akan dapat.

Bonus rahasia klikbank menceritakan cara-cara untuk mendapatkan traffic secara percuma. PPC mempunyai keburukan di mana kita mesti mengeluarkan wang sebelum boleh menggunakannya. Maka lahirlah Bonus rahasia klikbank untuk membantu sesiapa yang kurang modalnya untuk bermain PPC. Bonus ini juga menambah baikkan kandungan mengenai mendapatkan traffic percuma di dalam paket rahasia klikbank itu sendiri.

Bonus Rahsia Clickbank saya akan membantu anda untuk fast indexing bahkan berada dalam first page google dalam masa yang singkat. Saya ada menyediakan video sebagai bukti bagaimana saya mendapat tempat di first page of google dalam masa yang sangat singkat. Semuanya di lakukan on the spot. Dan bukan sebulan saya cuba tembus untuk masuk ke first page google, bukan seminggu, bukan 10 hari. Tapi.. sila tengok video bagi mendapatkan jawapan.

Sekarang saya ingin ceritakan apakah yang anda akan dapat sekiranya anda berada di first page of google.

1. Mendapat traffic yang targeted. Ini kerana anda hanya memperoleh traffic yang mencari keyword/kata kunci anda tersebut di mana para pencari menaip keyword tersebut di search box google mereka.
2. Traffik yang targeted cenderung untuk klik apa sahaja link di dalam site anda.
3. Traffik yang targeted adalah cenderung untuk membeli produk affiliate anda.

Antara Kandungan Bonus rahasia klikbank :

1. Keyword Research yang sebetulnya. Di sini saya memandu anda untuk membuat kajian dengan betul. Dan ini adalah elemen yang paling penting sekali. Sama ada anda mendapat trafik sebanyak 1000 sehari atau 0 sehari, semuanya bermula di sini.
2. Bagaimana hendak membuat artikel/content dengan sangat pantas. (1 content anda boleh jadikan 100 jenis artikel yang UNIK dan BUKAN DUPLICATE.)
3. Optimization site dengan betul bagi membantu fast indexing.4. Senarai site yang boleh anda gunakan untuk promote link affiliate anda.5. Teknik bagaimana untuk mendapatkan blog yang anda sendiri boleh pilih page ranking nya untuk anda buat backlink. Lagi tinggi pr lagi berkualiti backlink.Apa lagi yang anda perlukan selain traffic yang targeted?? Trafik yang tidak targeted adalah useless bg para affiliate. Tapi bukan pada adsense-er. Tapi di sini kita sedang fokus kepada affiliate marketing coba anda lihat di rahasia klikbank.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 komentar:

Posting Komentar

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

tips bisnis online Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha